لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

شاید برای شما هم پیش اومده باشه که بخواهید آهنگ پیشواز ایرانسل حذف کنید

بعضی از آهنگ های پیشواز ایرانسل خودبخود تمدید می شن که ضرورت آموزش حذف آهنگ پیشواز ایرانسل را بیشتر می کنند

بعضی از افراد دوست دارند آهنگ پیشواز ایرانسلشان را به روز کنند و میخواهند نحوه لغو آهنگ پیشواز ایرانسل را بدانند.

  حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای حذف آهنگ پیشواز ایرانسل ، لازم است که کد آهنگ مربوطه را داشته باشید و کد زیر را از طریق خط ایرانسل مورد نظر وارد نمایید

*۷۷۷*۵*کد آهنگ پیشواز مورد استفاده#ok

لغو آهنگ پیشواز ایرانسل

و یا اینکه برای لغو آهنگ پیشواز ایرانسل مورد نظر عبارت HZکد آهنگ مورد نظر را در یک پیام کوتاه به ۷۵۷۵ ارسال کنید.

به عنوان مثال برای حذف آهنگ پیشواز با کد آهنگ 69425 پیام کوتاه زیر را به 7575 ارسال کنید

HZ69425

در صورتی که کد آهنگ انتخابی خود را فراموش کرده اید. می توانید کد زیر را وارد نمایند و کد آهنگ در حال پخش است را دریافت نمایند

*۷۷۷*۲ #[yes/OK]

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

نکته مهم : در صورتی که کد حذف آهنگ پیشواز جواب نداد بین HZ و کد آهنگ یک فاصله بگذارید. یعنی به این صورت: HZ 69425

یک راه آسانتر نیز هست و آن این است که اگر می خواهید به صورت کلی سرویس پخش آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید، می توانید عبارت ENS را به 7575 پیامک کرده تا هم سرویس پیشواز و هم آهنگ پیشواز را غیرفعال کنید. در این روش حتی نیازی به دانستن کد آهنگ نیز ندارید.

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

نحوه حذف آهنگ پیشواز ایرانسل

برای اینکه عملیات غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل را بخواهید انجام بدید باید کد آهنگ پیشواز خود را بدانید

برای این کار به طریق زیر عمل می کنید

2#*777*

بعد دگمه سبز رو می زنید و کد براتون ارسال میشه

پس تا اینجای کار یاد گرفتیم چطوری کد آهنگ پیشوازمون را پیدا کنیم

حذف آهنگ پیشواز ایرانسل | لغو آهنگ پیشواز ایرانسل | غیر فعال کردن آهنگ پیشواز ایرانسل

تبخال

تبخال+درمان تب خال

تبخال لب,تبخال لب به انگلیسی,تبخال لب در دوران بارداری,تبخال لب و ایدز,تبخال لب درمان,تبخال لب در بارداری,تبخال لب در حاملگی,تبخال لب در کودکان,تبخال لب و درمان,تبخال لب چیست,تبخال تناسلی,تبخال تناسلی عکس,تبخال تناسلی مردان,تبخال تناسلی در زنان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی و بارداری,تبخال تناسلی در دهان,تبخال تناسلی ویکی,تبخال تناسلی لب,تبخال تناسلی درمان,تبخال دهان,تبخال دهانی,تبخال دهانه رحم,تبخال دهان در کودکان,تبخال دهانی,تبخال دهان در بارداری,تبخال دهانی کودکان,تبخال دهان کودکان,تبخال دهان کودک,تبخال دهانی در کودکان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی در مردان عکس,درمان تبخال تناسلی در مردان,علائم تبخال تناسلی در مردان,علت تبخال تناسلی در مردان,عوارض تبخال تناسلی در مردان,تبخال ناحیه تناسلی در مردان,درمان تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی مردان,تبخال چیست,تبخال چیست,علت تبخال چیست,دلیل تبخال چیست؟,تبخال تناسلی چیست,تبخال چشمی چیست,درمان تبخال چیست,تبخال نشانه چیست؟,داروی تبخال چیست,تبخال مغزی چیست؟,تبخال تناسلی عکس,عکس تبخال تناسلی در مردان,تبخال تناسلی با عکس,عکس تبخال تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی در زنان,عکسهای تبخال تناسلی,عکسهای تبخال تناسلی در زنان,عکس تبخال تناسلی مردان,تبخال چشم,تبخال چشمی,تبخال چشمی چیست,تبخال چشمی,تبخال چشم چیست,تبخال چشم درمان,درمان تبخال چشمی,علائم تبخال چشمی,تبخال در چشم,تبخال زیر چشم,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زنانه,تبخال تناسلی زنان چیست,بیماری تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی زن,تبخال ناحیه تناسلی زنان,عکس تبخال تناسلی زنان,تبخال تناسلی در زنان باردار,درمان تبخال تناسلی زنان,تبخال بینی,تبخال بینی در بارداری,تبخال بینی,درمان تبخال بینی,تبخال روی بینی,تبخال داخل بینی,تبخال در بینی,علت تبخال بینی,تبخال درون بینی,تبخال توی بینی

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لبتبخال یک بیماری ویروسی(هرپس سیمپلکس) است که مشخصه‌ی آن معمولاً دانه‌ی قرمز رنگ و تاول‌های کوچک است و بیشتر در ناحیه لب، لثه و یا در زبان بوجود می‌آید.سوزش و خارش نیز از علائم آن هستند و باید توجه داشت که لمس آن موجب انتقال ویروس می‌شود.عوامل بروز این بیماری؛ استرس، هیجان، مصرف بی‌رویه‌ی بعضی از خوراکی‌ها، سرماخوردگی، آنفولانزا، فشارهای روحی و روانی، قاعدگی، سوء تغذیه و قرار گرفتن در معرض نور خورشید.درمانی برای این بیماری وجود ندارد و متخصصان فقط داروهای ضدویروسی (مثل آسیکلوویر) را تجویز می‌کنند که سرعت بهبودی آن بالا رود. نکته قابل توجه اینجاست که گاهی همین دارو موجب بروز حساسیت پوستی می‌شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

اما بهتر است درمان آن از راه طب‌سنتی باشد. یکی از روش‌های درمان تبخال دهانی، شستن محل آن با عصاره و یا جوشانده‌ی ریشه‌ی گیاه جعفری است. برگ زیتون نیز به دلیل خاصیت ضدالتهابی و ضدویروسی که دارد می‌تواند بهترین داروی طبیعی برای درمان بیماری‌های پوستی ویروسی مانند تبخال باشد.برای از بین بردن خارش آن نیز می‌توان از روغن گل راعی استفاده کرد. بصورتی که پنبه‌ای را به این روغن و یا اسانس بدون افزودنی آن آغشته کرده و روی محل تبخال گذاشته شود.با استفاده از روغن چای طبیعی نیز می‌توان از انتقال آن به سایر نقاط بدن جلوگیری کرد. به طوریکه باید آن را بدون افزودنی روی تبخال زد.بعلاوه می‌توان سیب پوست کنده و رنده شده را با یک قاشق عسل مخلوط و به مدت سه تا چهار روز میل کرد.گل همیشه بهار، گذاشتن یک حبه زیر به مدت ده دقیقه روی تبخال، گذاشتن گیاه اسطوخدوس به مدت یک هفته روی تبخال، مایعات خنک، بستنی، سیب‌زمینی، کاهش فشار عصبی و استرس و کمپرس یخ هم برای درمان این بیماری مفید است.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

باید توجه کرد که مصرف خوراکی‌هایی مثل انواع شکلات، کاکائو، آجیل، گندم، عدس، بادام زمینی، انواع سس، غذاهای حاضری و سرخ کردنی، کره بادام زمینی و جو باعث تحریک بیماری تبخال می‌شود و باید از خوردن آن‌ها در هنگام ابتلا جلوگیری کرد. اگر تبخال روی بینی و در نواحی نزدیک به چشم بروز کرده باشد، تبخال بزرگ باشد و قرمزی آن دارای کانون‌های عفونی و چرکی باشد، فرد مبتلا با حالت افزایش حرارت بدن و تب و لرزه همراه باشد، بجای روطبت و ترشحات معمول سطحی چروک خورده داشت، با سردرد و دردهای عضلانی همراه باشد و یا اینکه ضایعات پوستی مثل تبخال در ناحیه تناسلی دیده شود، باید سریعاً به پزشک مراجعه و از هرگونه خوددرمانی پرهیز کرد.از تماس فیزیکی با افرادی که ضایعات فعال دارند خودداری شود.

تبخال,تبخال لب,تب خال دهنی,درمان تبخال,درمان سریع تب خال لب

افراد مبتلا جهت جلوگیری از انتشار و افراد سالم جهت جلوگیری از ابتلا، دستان خود را مرتب بشویند.

تبخال

لارنژیت حاد یا التهاب حنجره

لارنژیت حاد یا التهاب حنجره

لارنژیت حاد,بیماری لارنژیت حاد,لارنژیت حاد در بارداری,علائم لارنژیت حاد,درمان لارنژیت حاد,درمان لارنژیت حاد با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان لارنژیت حاد,لارنژیت حاد را چگونه درمان کنیم,لارنژیت حاد در کودکان,لارنژیت حاد در بزرگسالان,لارنژیت حاد در نوزادان,لارنژیت حاد در بهار,لارنژیت حاد در تابستان,لارنژیت حاد در پاییز,لارنژیت حاد در زمستان,آشنایی با لارنژیت حاد,همه چیز در مورد لارنژیت حاد,لارنژیت حاد واگیردار است,لارنژیت حاد و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان لارنژیت حاد

درمان لارنژیت حاد, گرفتگی صدا

به گزارش بی اس ام اس لارنژیت حاد ( Acute laryngitis ) یا التهاب حنجره که عموما با گرفتگی صدا تظاهر می یابد. افرادیکه زیاد صحبت میکنند با احتمال بیشتری به این بیماری مبتلا خواهند شد ( نظیر معلمین )بدنبال عفونت تنفسی ویروسی دستگاه تنفس فوقانی مثل سرماخوردگی ، ویروس حنجره را ملتهب کرده سبب گرفتگی صدا ، خشن شدن صدا و گاها سرفه میشود.

پس علائم لارنژیت بدین شرح است :

hoarsness یا خشن شدن صدا – گاه آفونی ( بیمار قادر به تولید صدا نیست ) و اکثر موارد با سرفه همراه است. سرفه ها خشک و نه چندان شدید هستند ولی اصلی ترین تظاهر بیماری همان گرفتگی صدا است.

شیوع :
حدود ۳۰% موارد سرماخوردگی به لارنژیت منتهی میشود. ولی شیوع کلی آن حدود ۲% است. در فصل سرد سال این بیماری بیشتر دیده میشود و شیوع آن در زمستان ۲ برابر تابستان است.  از نظر سن ، شیوع خاصی را برای این بیماری نمیتوان در نظر گرفت و میتوان گفت در تمامی سنین احتمال ابتلا وجود دارد.

طول دوره بیماری :
در اکثر موارد ظرف ۳ روز گرفتگی صدا برطرف میشود ولی گاه تا ۸ روز یا بیشتر نیز طول میکشد. بیماری خود محدود شونده است و عارضه خاصی برای آن گزارش نشده است.

درمان لارنژیت حاد, گرفتگی صدا

اتیولوژی :
تقریبا تمامی ویروسهایی که سرماخوردگی ایجاد میکنند میتوانند لارنژیت نیز ایجاد کنند. ویروس پاراآنفولانزا ( ۲۱% ) ، رینوویروس ( ۱۵% ) جزء شایعترین ها هستند. ویروسهای آنفولانزا و آدنوویروس در مرتبه بعد ( حدود ۳% ) شیوع دارند. ولی در اپیدمی های آنفولانزا قطعا شیوع لارنژیت ناشی از ویروس آنفولانزا افزایش می یابد ( تا ۳۰% ).

از نظر عوامل باکتریال میتوان به :
Mycoplasma Pneumoniae , Chlamydophilia pneumoniae  و استرپتوکوک گروه A اشاره کرد. دیفتری را باید در نظر داشت. Haemophilus influenzae بعنوان یک عامل اتیولوژیک در نظر گفته میشود.از علل غیر شایع لارنژیت میتوان به عوامل زیر اشاره کرد : ویروس هرپس ، کاندیدا ، کوکسیدیوئیدس ایمیتیس ، کریپتوکوکوس نئوفورمنس و استرپتوکوک گروه A . این عوامل بیماریزا گاها در افراد با ایمنی طبیعی نیز قادر به ایجاد لارنژیت هستند.

سل حنجره همراه یا بدون همراهی سل ریوی از علل مهم و جدی درگیری حنجره بحساب می آید.سل حنجره از نظر مسری بودن بسیار حائز اهمیت است و یکی از انواع سل با بار میکروب بالا در نظر گرفته میشود.احتیاطات لازم در برخورد با این بیماران اهمیت دارد ( نظیر اتاق ایزوله با فشار هوای منفی – ماسک هپا – پوشش بینی و دهان بیمار با ماسک هنگام خروج بیمار از اتاق ) ولی در مورد سایر موارد بیماریزای لارنکس به احتیاطات تنفسی droplet نظیر استفاده از ماسک معمولی ( ماسک جراحی ) بسنده میشود.هیستوپلاسموزیس نیز میتواند لارنژیت ایجاد کند . این عفونت عموما با بدخیمی لارنکس نظیر SCC اشتباه گرفته میشود ( بخصوص در لارنگوسکوپی یا برونکوسکوپی ) و نمونه برداری از موضع میتواند تشخیص قطعی را اثبات کند. رنگامیزی مخصوص قارچ میتواند عامل بیماریزا را در ناحیه تحت مخاطی نشان دهد.از علل غیرعفونی گرفتگی صدا که نباید با لارنژیت اشتباه شود میتوان به : استفاده بیش از حد از صدا – ریفلاکس اسید معده و بدخیمی حنجره اشاره کرد.گاه بیماریهای عفونی دیگر میتوانند گرفتگی صدا ایجاد کرده با لارنژیت اشتباه شوند . نظیر : کروپ ( خروسک ) ، تراکئیت باکتریال ، اپیگلوتیت حاد و سایر علل عفونی لارنکس.

درمان لارنژیت حاد, گرفتگی صدا

تشخیص :
عموما تاریخچه بیماری میتواند تشخیص را برای پزشک مسجل کند. معاینه لارنکس نشانگر پرخونی مخاطی – قرمز شدن چین های صوتی و ادم مخاط منطقه است.

درمان :
شامل درمان بیماری زمینه ای است. عموما : ۱) استراحت صوتی و ۲ ) مرطوب کردن مخاط مثل استفاده از بخور آب سبب تخفیف علائم بیماری میشود. مطالعاتی که اثربخشی آنتی بیوتیک را در درمان لارنژیت بررسی کرده اند عموما نشاندهنده بی تاثیر بودن آنتی بیوتیک بوده است ولی در مواردیکه شک به عوامل باکتریال نظیر کلامیدیوفیلیا ، مایکوپلاسما ، سیاه سرفه و دیفتری وجود دارد باید حتما آنتی بیوتیک مناسب ( عموما ماکرولیدهای جدید نظیر آزیترومایسین یا کلاریترومایسین ) استفاده شود.

توصیه ها :
۱) تا سه روز بطور مطلق و تا یک هفته بصورت نسبی استراحت صوتی کنید. تصور کنید قادر به حرف زدن نیستید. حداقل از حرف زدن در مورد مسائل غیر ضروری اجتناب کنید۲) اگر مجبور به صحبت کردن هستید با تن آهسته حرف بزنید. جیغ کشیدن یا بلند صحبت کردن سبب میشود بیماری شما تا چندین هفته طول بکشد۳) از دستگاه بخور استفاده کنید. بخور آب سرد ارجحیت دارد چون بعلت مکانیسم خود ذرات آب کوچکتری در هوا پخش میکند و نفوذ آن به دستگاه تنفس بیشتر است. بخور آب سرد به این معنی نیست که بخار سرد است یا دمای پایین دارد بلکه به مکانسم تولید آن بر میگردد یعنی بخار با روش گرم شدن تولید نمیشود. آب به ذرات خیلی ریز تبدیل شده در هوا پخش میشود. دستگاه بخور آب گرم با مکانیسم حرارتی بخار تولید میکند و چون ذرات آب بزرگ هستند تا شعاع یک متری از دستگاه را میتواند مرطوب نگه دارد. لذا توصیه کلی برای استفاده از بخور ، بکار بردن بخور آب سرد است.۴) در موارد طول کشیده از یک داروی ضد التهاب استفاده کنید. من ناپروکسن با دوز ۲۵۰ میلیگرم هر ۸ ساعت را ترجیح میدهم. ولی ایبوپروفن – ایندومتاسین – تولمتین نیز داروهای موثری محسوب میشوند۵) اگر آلرژی فصلی دارید از یک داروی آنتی هیستامین استفاده کنید. ستیریزین – کلرفنیرامین – فکسوفنادین و لوراتادین داروهای خوبی بحساب می آیند.۶) اگر سرفه با خلط همراه بود یا تب وجود داشت استفاده از آنتی بیوتیک الزامی است. در این مورد به پزشک مراجعه کنید تا آنتی بیوتیک مناسب برای شما تجویز شود۷) اگر علائم خاصی که موید عفونت سیستم تنفس است وجود دارد بلافاصله به پزشک مراجعه کنید. این علائم شامل : وجود اگزودا ( چرک ) روی لوزه ها – تب و لرز – خلط سبز یا زرد رنگ – وجود طاول های ریز در حفره دهان – وجود بثورات پوستی و غیره….
منبع:pezeshk.us

لارنژیت حاد یا التهاب حنجره

انواع روش های درمانی در طب سنتی

انواع روش های درمانی در طب سنتی

خواص روش های درمانی,فواید روش های درمانی,روش های درمانی درمانی,خاصیت روش های درمانی,خواص روش های درمانی درمانی,خواص روش های درمانی برای پوست,خواص روش های درمانی برای مو,خواص روش های درمانی برای جوانی,خواص روش های درمانی برای بارداری,خواص خوردن روش های درمانی,فواید روش های درمانی خام,فواید روش های درمانی پخته

انواع روش های درمانی در طب سنتی

1-گیاه درمانی (Phytotherapy)

به گزارش بی اس ام اس : یکی از روشهای درمانی در طب سنتی ایران گیاه درمانی است.درمان بیماری های مختلف جسمی و روحی به وسیله گیاهان را “گیاه درمانی” می گویند.یکی از روش های قدیمی جهان، طب گیاهی است. خداوند حکیم درمان همه بیماری ها و دردها را در طبیعت قرار داده است.«طبیعت خادم طبیعت است».

انواع روش های درمانی در طب سنتی

2-ماساژ درمانی (Massage therapy)

یکی دیگر از روشهای درمانی طب سنتی ایران ماساژ درمانی است.درمان بیماری های عضلانی، اسکلتی، گوارشی، سردردها، رفع استرس و افسردگی، بهبودی جریان خون و افزایش اکسیژن رسانی به بافت ها و بهبودی ده ها بیماری دیگر از خواص ماساژ درمانی است.بعضی ماساژهای درمانی عبارتند از: ایروودا، یومیهو، تای ماساژ، ماساژهای آرام بخش و ماساژهای زیبایی.

انواع روش های درمانی در طب سنتی

3-شیاتسو (Shiatsu)

فشردن نقاط حیاتی بدن برای سلامتی، توسط انگشتان دست را “شیاتسو” می گویند که از دیگر روشهای درمانی طب سنتی است.یک تکنیک سالم و مؤثر که بیشتر پیشگیری کننده است و به عنوان شکلی از فیزیوتراپی برای بیماری های خاص مورداستفاده قرار می گیرد.بیماران انرژی و نیروی ذخیره شده خود را ازاین طریق بدست می آورند و افرادی را که از استرس، تنش، افسردگی و یا بی خوابی رنج می برند، می توان با این روش درمان کرد.

انواع روش های درمانی در طب سنتی

4-حجامت (Cupping)

حجامت نیز یکی دیگر از روشهای درمانی طب سنتی است. در زبان فارسی حجامت به معنی مداوا تعریف شده و یک روش خون گیری است که برای پیشگیری از بیماری ها و درمان بعضی بیماری ها انجام می گیرد.حجامت خشک بدون تیغ و خونگیری است و حجامت تر همراه خونگیری است.شیخ الرئیس ابوعلی سینا حجامت را به عنوان یک رکن درمانی مطرح کرده است.مردم بر اساس توصیه رسول اکرم(ص) که می فرمایند:« بهترین عید، دوره حجامت است»، عید خون می گرفتند.حجامت در پیشگیری و درمان بیماری هایی چون آسم، اعتیاد به مواد مخدر، نارسایی هضم غذا، سردردهای میگرنی و اعصاب، چربی خون، غلظت خون و بیماری های پوستی کاربرد دارد.

انواع روش های درمانی در طب سنتی

5-بادکش درمانی (Dry cupping)

از روشهای دیگر طب سنتی در ایران بادکش درمانی است. بادکش درمانی، ایجاد مکش در نقاط مختلف بدن به منظور انبساط عروقی بدن و انحراف مواد از نقطه خاص است که حجامت خشک نیز می نامند.انجام بادکش و چرخاندن لیوان روی بدن افراد فلج شده ناشی از سکته مغزی و قلبی، باعث بهبودی می شود.در بعضی بیماران انجام بادکش با ترکیبی از روغن های مخصوص باید صورت گیرد.

انواع روش های درمانی در طب سنتی

6-زالو درمانی(Leech therapy)

زالو درمانی یکی از روش های خون گیری طبی محسوب می شود که به لحاظ نحوه خون گیری و ماده هیرودین که توسط زالو به بدن وارد می کند، در طب سنتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. هر زالویی اثر درمانی ندارد. در بزاق زالو ماده ضد انعقادی وجود دارد که موجب رقیق شدن خون، بازشدن عروق تنگ و در نتیجه موجب افزایش خون رسانی و اکسیژن رسانی موضع یا عضو می گردد.

اکنون زالو درمانی در بیماری هایی چون تنگی عروق قلب، پیوند پوست، پیوند اعضاء، واریس، ضایعات پوستی، بیماری های مفاصل، آرتروز، هموروئید، زیبایی پوست و تقویت سیستم ایمنی کاربرد دارد.

7-فصد (رگ زدن) (Fasd)

یکی از روش های خون گیری در طب سنتی است. این عمل باعث دفع بسیاری از سموم بدن به خصوص در مواقع غلبه سودا شده و مواد زائدی که در خون رسوب و افزایش پیدا می کند را نیز دفع می کند.فصد در واقع همان رگ زدن است ، ولی بایستی توسط افراد ماهر و متخصص صورت گیرد.

کاربردهای مهم فصد عبارتند از:

کمردرد سیاتیکی، هموروئید، پاکسازی طبایع غالب، بیماری های گوارشی و… .

انواع روش های درمانی در طب سنتی

8-آب درمانی یا آبزن ها (Hydrotherapy)

یکی از روش های طب سنتی است که همراه با اسانس های گیاهی یا بدون آنها، کاربرد زیادی برای بهبود رعیشه، ضایعات پوستی، دردهای مفاصل، سیاتیک، نشاط و تقویت بدن، تقویت عضلات و اصلاح منافذ بدن، گرم کردن و افزایش رطوبت بدن دارد.

منبع: روزنامه کیهان

انواع روش های درمانی در طب سنتی

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید به نام

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من با کیفیت بالا در سایت بکوب

آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس,دانلود آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,آهنگ جدید حامد شمس بنام بتاب بر من,بتاب بر من حامد شمس,آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ بتاب بر من حامد شمس,دانلود آهنگ جدید بتاب بر من حامد شمس,موسیقی زیبای بتاب بر من حامد شمس,اهنگ جدید حامد شمس

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس

دانلود آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس با اهنگسازی و میکس حامد شمس و تنظیم ومستر محمد فلاح

برای دانلود این آهنگ زیبا به ادامه مطلب مراجعه کنید

متن آهنگ غمگین بتاب بر من از حامد شمس

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

دانلود آهنگ جدید حامد شمس به نام بتاب بر من

باز امشب بی تابم از غم تو من بی خوابم

من بی تو خاموشم بتاب بر من بگیر در آغوشم

ببار ابرک من بتاب بر شب من

اگر مرا اسیر کوهت دانی

مرا اگر به جستجویت خوانی بیا ببین چه بی قرارم

رهی بجز سفر ندارم چه آرزویی بهتر از تو

به سمت خود روانه ام کن مرا اسیر خانه ات کن

چه سایه بانی بهتر از تو

ببار ابرک من بتاب بر شب من

حامد شمس از خواننده های خوب و با آینده ایران است

دانلود آهنگ بتاب بر من از حامد شمس


روغن دارچین و مقابله با افسردگی

روغن دارچین و مقابله با افسردگی

خواص روغن دارچین,فواید روغن دارچین,روغن دارچین درمانی,خاصیت روغن دارچین,خواص روغن دارچین درمانی,خواص روغن دارچین برای پوست,خواص روغن دارچین برای مو,خواص روغن دارچین برای جوانی,خواص روغن دارچین برای بارداری,خواص خوردن روغن دارچین,فواید روغن دارچین خام,فواید روغن دارچین پخته

روغن دارچین و مقابله با افسردگی

به گزارش بی اس ام اس : در گذشته از روغن‌های طبیعی به عنوان دارو استفاده می‌شد. این روغن‌ها برای سلامت بدن مفید هستند…

در این مطلب به خواص روغن دارچین اشاره شده است.

*خاصیت ضدالتهابی، ضدعفونی کننده و ضداسپاسمی دارد.

*نفخ و یبوست را از بین می‌برد.

*با خستگی مفرط، ضعف و افسردگی مقابله می‌کند.

*برای سیستم گوارشی مفید است و با سرماخوردگی و آنفلوآنزا مبارزه می‌کند.

*گردش خون را بهبود می‌بخشد و به عملکرد مغز نیز کمک می‌کند.

*نقش مهمی در مقابله با اختلالات قلبی دارد.

*درد و سفت شدن عضله و مفصل‌ها را برطرف می‌کند.

*سردردهای ناشی از سرما را تسکین می‌دهد.

*با متوقف کردن خون‌ریزی، به روند بهبود کمک می‌کند.

*با دارابودن خاصیت آنتی‌اکسیدانی، ضدمیکروبی، ضدالتهابی و ضدتوموری درمان دیگری برای سرطان کلورکتال، ملانوما و لنفوم است.

*از روغن دارچین برای درمان عفونت‌ها و ناراحتی پوستی از جمله تومورهای خوش‌خیم استفاده موضعی می‌شود.

منبع : Hamshahrionline.ir

روغن دارچین و مقابله با افسردگی

پیچ امین الدوله تب بر است

پیچ امین الدوله تب بر است

خواص پیچ امین الدوله,فواید پیچ امین الدوله,پیچ امین الدوله درمانی,خاصیت پیچ امین الدوله,خواص پیچ امین الدوله درمانی,خواص پیچ امین الدوله برای پوست,خواص پیچ امین الدوله برای مو,خواص پیچ امین الدوله برای جوانی,خواص پیچ امین الدوله برای بارداری,خواص خوردن پیچ امین الدوله,فواید پیچ امین الدوله خام,فواید پیچ امین الدوله پخته

«پیچ امین الدوله» تب بر است

به گزارش بی اس ام اس : پیچ امین الدوله یکی از کهن ترین گیاهان دارویی چند ساله است که بومی کشورهای چین، ژاپن، کره و انگلستان است. به نوشته سایت «ehow» گل، غنچه و ساقه آن قسمت اصلی این گل هستند که استفاده دارویی دارد. روغن این گیاه نیز برای درمان بیماری های متعدد به کار برده می شود.

● خواص پیچ امین الدوله:

▪ در داروهای چینی، غنچه های این گل برای درمان علایم تب مورد استفاده واقع می شود.

▪ غنچه های این گیاه سموم بدن را دفع می کند و علایم انواع اسهال را رفع می کند. برای درمان اسهال در طب چینی، غنچه ها را کمی تفت می دهند و سپس مصرف می کنند.

▪ چای این گیاه زخم، ورم چشم، گلو و سینه را برطرف می کند.

▪ چای پیچ امین الدوله سردرد را از بین می برد.

▪ دم کرده تهیه شده از برگ های این گیاه که خاصیت ضدعفونی کننده دارد، به عنوان غرغره و دهان شویه برای بهداشت دهان به کار برده می شود.

▪ عصاره به دست آمده از این گل، سرفه های مزمن، آسم و اختلالات تنفسی را درمان می کند.

«پیچ امین الدوله» تب بر است

▪ چای این گل با عفونت های مثانه مقابله می کند.

▪ چای آن باکتری هایی را که عفونت های سل، سالمونلا ایجاد می کند از بین می برد.

▪ چای این گیاه مجرای تنفسی را باز و حالت تهوع ایجاد شده به علت هپاتیت c را درمان می کند.

▪ روغن آن، حرارت، نفخ و سموم را از خون و کبد دفع می کند.

▪ روغن این گیاه گلودرد، لکه های پوست و جوش های ریز را درمان می کند.

▪ برای از بین بردن خشکی و شکنندگی مو و نرم کردن مو کمی روغن این گل را به شامپو و یا نرم کننده دیگر اضافه کنید.

▪ افزودن چند قطره روغن این گل به آب حمام باعث نشاط می شود.

منبع:روزنامه خراسان

پیچ امین الدوله تب بر است

بادرنجبویه گیاهی مناسب برای معده درد

بادرنجبویه گیاهی مناسب برای معده درد

خواص بادرنجبویه,فواید بادرنجبویه,بادرنجبویه درمانی,خاصیت بادرنجبویه,خواص بادرنجبویه درمانی,خواص بادرنجبویه برای پوست,خواص بادرنجبویه برای مو,خواص بادرنجبویه برای جوانی,خواص بادرنجبویه برای بارداری,خواص خوردن بادرنجبویه,فواید بادرنجبویه خام,فواید بادرنجبویه پخته

بادرنجبویه

به گزارش بی اس ام اس : بادَرَنجبویه یا بادَرَنگْبویه یا وارَنگ‌بو گیاهی است معطر و علفی چندساله، خاستگاه اصلی آن شرق مدیترانه‌استو در بعضی از نقاط آذربایجان نیز یافت می‌شود.

این گیاه از راسته لب‌گلی‌ها (Lamiales) و تیره نعنائیان (Lamiaceae) است.

خواص درمانی:

آرام بخش اعصاب. ضد بیماریهای قلب. معده و روده و مفرح و نشاط آور می‌باشد.

این گیاه به اشکال مختلفی از قبیل اسانس، عصاره روغنی، روغن، پماد، کمپرس و دم‌کرده استفاده می‌شود.

بادرنجبویه

اسانس این گیاه در آرام کردن درد معده با منشاء عصبی، احساس چنگ‌زدگی در معده، تپش قلب، سردردهای یک طرفه، سرگیجه، عصبانیت، بی‌خوابی، استفراغهای دوران بارداری، کم خونی دختران جوان، درد عصبی دندان و رفع تندخویی در دختران جوان و زنان مؤثرست.

بادرنجبویه گیاهی مناسب برای معده درد

9 شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهان

9 شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهان

بوی بد دهان,بیماری بوی بد دهان,بوی بد دهان در بارداری,علائم بوی بد دهان,درمان بوی بد دهان,درمان بوی بد دهان با طب سوزنی,مواد غذایی مناسب برای درمان بوی بد دهان,بوی بد دهان را چگونه درمان کنیم,بوی بد دهان در کودکان,بوی بد دهان در بزرگسالان,بوی بد دهان در نوزادان,بوی بد دهان در بهار,بوی بد دهان در تابستان,بوی بد دهان در پاییز,بوی بد دهان در زمستان,آشنایی با بوی بد دهان,همه چیز در مورد بوی بد دهان,بوی بد دهان واگیردار است,بوی بد دهان و درمان آن,ورزشهای مناسب برای درمان بوی بد دهان

رفع بوی بد دهان,بوی بد دهان,درمان رفع بوی بد دهان

9 شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهان

به گزارش بی اس ام اس  مسواک کردن با جوش شیرین نیز در رفع بوی نامطبوع دهان بسیار موثر است چون مولکول‌های بو را به خود جذب می‌کند و خواص ضدباکتریایی دارد.مواردی چون جویدن جعفری، استفاده از چاشنی‌های معطر پس از هر وعده غذایی، مسواک کردن با جوش شیرین، مصرف کرفس و … در رفع بوی بد دهان موثرند.گاهی اوقات ممکن است دهان شما بوی بد و نامطبوع بگیرد که هم برای خودتان و هم برای دیگران آزار دهنده است و چه بسا که حتی شما را از ارتباط گرفتن با دیگران گریزان می‌کند.التهاب لثه، باقی ماندن غذا بین دندان‌ها، عفونت‌های تنفسی، سینوزیت، مشکلات گوارشی، بیماری دیابت، استفاده از غذاهای گوگرددار مثل سیر و پیاز و استعمال سیگار از علل شایع بوی بد دهان است که قابل پیشگیری و درمان است.
رفع بوی بد دهان,بوی بد دهان,درمان رفع بوی بد دهان

در این مطلب چند شگرد خانگی ساده و بی دردسر برای رفع بوی بد دهان و مطبوع کردن بازدم ارائه شده است. هر یک از این روش‌ها به پاک‌سازی فضای دهان کمک می‌کنند و میزان مواد سمی را در آن به حداقل می‌رسانند. این راهکارها عبارتند از:1- جویدن مقداری سبزی جعفری موجب کاهش بوی بد دهان که ناشی از خستگی روزانه و نخوردن غذا است، می‌شود. مصرف جعفری بعد از غذا به تازه شدن بازدم کمک می‌کند. جعفری منبع غنی از کلروفیل است که به عنوان یک خوشبوکننده طبیعی دهان عمل می‌کند. این سبزی هم چنین مثل یک خنک کننده طبیعی در دهان احساس تازگی و تمیزی ایجاد می‌کند. اگر برگ جعفری به صورت آدامس جویده شود، بوی بد دهان را از بین می‌برد و استفاده از سیب بعد آن برای درمان بوی دهان بسیار موثر است. از طرفی جعفری، تحریک‌کننده‌ی اشتهاست و به هضم غذا نیز کمک می‌کند.2- مسواک کردن با جوش شیرین نیز در رفع بوی نامطبوع دهان بسیار موثر است چون مولکول‌های بو را به خود جذب می‌کند و خواص ضدباکتریایی دارد. برای این منظور مقداری جوش شیرین روی مسواک خود بریزید و دندان‌ها و روی زبان را با آن مسواک بزنید تا تأثیر معجزه آسای آن را در پاک‌سازی دهان مشاهده کنید.3- استفاده از چاشنی‌های معطر مثل میخک، دانه‌های هل و رازیانه نیز پس از هر وعده غذایی در رفع بوی بد دهان بسیار موثر است. این چاشنی‌های گیاهی خواص ضدمیکروبی دارند و بهداشت دهان و دندان‌ها را بهبود می‌بخشند.یک وعده غذای کرفس‌دار بوی بد دهان را از بین می‌برد. احتمالاً موادی که در معده تولید می‌شوند، با مواد معطر کرفس ترکیب شده و از بوی بد دهان جلوگیری می‌کندپونه ضد سرفه است و بوی بد دهان را از بین می‌برد و به عنوان ضدعفونی‌کننده به شمار می‌رود.4- عرق نعناع بوی بد دهان را کم می‌کند. استفاده از عصاره نعناع یا عرق نعناع قبل از خوابیدن و پس از خوردن غذا می‌تواند در درمان مشکلات گوارشی ناشی از تخمیر مواد غذایی و ایجاد بوی بد دهان بسیار مؤثر باشد.5- پونه؛ برطرف‌کننده سکسکه و بوی بد دهان. پونه از خانواده نعناع است و ترکیب اصلی موجود در این گیاه، اسانس روغنی فرار یا روغن منتول است. پونه ضد سرفه است و بوی بد دهان را از بین می‌برد و به عنوان ضدعفونی‌کننده به شمار می‌رود. پونه را به عنوان تحریک‌کننده تولید صفرا نیز می‌شناسند. پونه از مشکلات و ناراحتی‌های گوارشی مثل ‌ترش کردن معده جلوگیری می‌کند، برای هضم غذا و برطرف کردن سکسکه مفید است.

رفع بوی بد دهان,بوی بد دهان,درمان رفع بوی بد دهان

6- درمان بوی بد دهان با خوردن کرفس. کرفس سبزی زیبا، خوش‌عطر و پرخاصیتی است. یک وعده غذای کرفس‌دار بوی بد دهان را از بین می‌برد. احتمالاً موادی که در معده تولید می‌شوند، با مواد معطر کرفس ترکیب شده و از بوی بد دهان جلوگیری می‌کند. کرفس 2 تا 3 درصد اسانس یا عطر دارد.7- خوردن انجیر بوی بد دهان را از بین می‌برد. نتایج تحقیقات نشان می‌دهد، انجیر میوه‌ای مقوی و شیرین است که موجب از بین رفتن بوی بد دهان می‌شود. بررسی‌ها نشان می‌دهد؛ اگر انجیر با عسل مخلوط شود در تسکین زخم معده بسیار مفید خواهد بود.8- کاهش بوی بد دهان با مصرف قهوه. تحقیقات نشان می‌دهد مصرف قهوه باعث خنثی شدن یا کاهش باکتری‌هایی در دهان می‌شود که فعالیت آن‌ها از عوامل ایجاد بوی ناخوشایند در دهان است. از این رو پزشکان به افرادی که از بوی بد در تنفس رنج می‌برند توصیه می‌کنند قهوه بنوشند. البته دقت داشته باشید که نوشیدن زیاد قهوه به دلیل خشکی دهان ممکن است اثر عکس داشته باشد؛ پس نباید در مصرف آن زیاده‌روی کرد.9- نوشیدن آب کافی نیز یکی از راهکارهای مفید برای کاهش بوی بد دهان است. نوشیدن آب، هم به پاک شدن دندان‌ها و جلوگیری از پوسیدگی آن‌ها کمک کرده و هم از خشکی دهان جلوگیری می‌کند به همین دلیل بوی بد دهان را نیز رفع می‌کند.

منبع:تبیان

9 شگرد خانگی برای رفع بوی بد دهان

قالب ژله جادویی

خرید اینترنتی قالب ژله جادویی

خرید پستی قالب ژله جادویی از فروشگاه اینترنتی جفت 6

فروشگاه قالب ژله جادویی,فروش قالب ژله جادویی,فروش اینترنتی قالب ژله جادویی,فروش آنلاین قالب ژله جادویی,خرید قالب ژله جادویی,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی,خرید پستی قالب ژله جادویی,خرید ارزان قالب ژله جادویی,خرید آنلاین قالب ژله جادویی,خرید نقدی قالب ژله جادویی,خرید و فروش قالب ژله جادویی,فروشگاه رسمی قالب ژله جادویی,فروشگاه اصلی قالب ژله جادویی,بهترین قالب ژله جادویی,،فروشگاه قالب ژله جادویی,فروشگاه اینترنتی قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی جدید,خرید قالب ژله جادویی جدید,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی جدید,خرید پستی قالب ژله جادویی جدید,خرید ارزان قالب ژله جادویی جدید,خرید با تخفیف قالب ژله جادویی,قالب ژله جادویی اصل,خرید قالب ژله جادویی اصل,خرید اینترنتی قالب ژله جادویی اصل,خرید پستی قالب ژله جادویی اصل,فروش قالب ژله جادویی اصل

قالب ژله جادویی

با توجه به اینکه سفره آرایی و تزیین سفره بسیار مورد توجه خانم های خانه دار در مجالس و مهمانی ها می باشد.تهیه و تزیین ژله نیز بسیار مورد توجه است.فروشگاه اینترنتی جفت 6 با ارائه قالب ژله جادویی این کار را برای شما آسان نموده است.قالب ژله جادویی از جنس پی وی سی است و دارای 12 قالب در هر بسته است و هرگز ژله به بدنه اش نمی چسبد.قالب ژله جادویی کارکردی آسان دارد و به آسانی شسته می شود.هم اکنون می توانید قالب ژله جادویی را زا فروشگاه اینترنتی جفت 6 خریداری نموده و درب منزل تحویل بگیرید

خرید قالب ژله جادویی

قالب ژله Shot Cups
جنس بدنه: PVC
12 قالب در هر بسته
قابل استفاده برای انواع دسرها: ژله،کرپ،کارامل،موس و …
بدون چسبیدن ژله به بدنه
ظرفیت هر قالب: 60ml/2 oz
کارکرد آسان
شستشوی آسان
طراحی متفاوت
دارای 4 رنگ مختلف در هر بسته
خرید اینترنتی قالب ژله جادویی
قیمت : 15,000  تومان -قیمت نقدی : 13500 تومان
خرید پستی
خرید پستی قالب ژله جادویی
خواص ژله :
برای پوست خوب است

 برای عملکرد کاهش و افزایش وزن خوب است

 سیستم ایمنی بدن را ارتقاء می دهد

برای سلامت مو خوب است

به کاهش کلسترول بد کمک می کند

برای التهاب و ورم مفاصل خوب است

استرس را کاهش می دهد

ناهنجاری های پوست را کاهش می دهد


قیمت این محصول 15000 تومان

قیمت : 15,000  تومان
خرید پستی

قالب ژله جادویی